words after words

sometimes , our story were accidentally be the same ! but mine is still mines , and you are yours . I just kept mine . I laugh , yahh I do ! I cry , often . I smile , sure for every single day . I talk , always and still talking even when Im sick . thats so me ! I used to laugh , cry and talk everytime when its needed . Im poor thing , nothing special on me . just a lil girl who will make your day cheers , full of love and get into messy sometimes . Im sweet like a candy , but beware ! I'll make you regret of living if you try to bother my life . take a look here , happy stepping by !

diam . senyum . teruskan harian .

bismillah hirrahman nirrahhim ...
bangun pagi terus dapat berita dan cerita yang tak sepatutnya muncul lagi . apakah ? haihh , susah hidup ni kan ? bila kita tak buat tapi orang cakap kita buat . kenapakah ? apa sebenarnya yang difikirkannya ? tak apa lah , manusia kan ? let it be , Allah ada dan sentiasa ada untuk aku . insyaAllah , semuanya akan jadi lebih baik dengan izinNya . amin yaRabbala alamin . 
mungkin ni dugaan untuk aku . dan aku yakin , setiap dugaan dan kesakitan yang Dia berikan ni pasti ada hikmahnya kerana Dia lebih mengerti apa yang terbaik untuk kita hambaNya . insyaAllah . baik lah , kepada SEMUA manusia yang tak senang dgn aku , aku MINTA MAAF dari hujung rambut sampai hujung kaki seikhlas hati . MAAF dari hati . yaa , mungkin aku salah dan aku tak perasan dan tak sedar . MAAF sekali lagi , aku tak berdendam dan tak marah pun . korang semua ada hak nak marah , tak suka aku atau apa saja . aku bukan siapa siapa untuk halang korang . aku dah penat dan dah letih dengan semua masalah yang aku rasa tak perlu diperbesar kan sedang kan semuanya masalah kecil saja dan tak sepatutnya disuarakan . ada SALAH FAHAM 'disitu' , tapi aku tak kisah kalau korang terasa sbb everybody make mistakes right . SUMPAH aku tak marah , aku masih boleh SENYUM LEBAR . aku masih boleh KETAWA terbahak bahak . aku masih BOLEH faham kenapa korang terasa dengan semua ni . yaa , aku faham .:) dah lah , lets get it over . penat , letih , lelah , tak lalu .
korang berhenti lah terasa sbb aku tak kan buat korg terasa lagi walaupun sebelum ni mmg aku tak niat nak tujukan dekat korang , korang cuma SALAH FAHAM je . lol . berapa banyak kali nak ulang salah faham lah .cukup cukup , aku manusia biasa . dan aku tahu tak semua manusia suka aku dan tak semua manusia benci aku . dalam 10,000 orang yang benci tu , ada beratus ribu lagi yang sayang dan care dekat aku . terima kasih yang tak terhingga kerana membenci dan menyayangi aku . :D

 maaf kan aku korang , aku manusia biasa 
penat sudah untuk fikirkan benda yang
remeh dan temeh ini . sila benci kalau mahu .  ;)

 
walaupun korang tak suka dan benci aku , 
ketahuilah yang korang juga menambah 
color didalam hidup aku yang serba naif ni
thank you !   ;D






No comments:

Post a Comment