words after words

sometimes , our story were accidentally be the same ! but mine is still mines , and you are yours . I just kept mine . I laugh , yahh I do ! I cry , often . I smile , sure for every single day . I talk , always and still talking even when Im sick . thats so me ! I used to laugh , cry and talk everytime when its needed . Im poor thing , nothing special on me . just a lil girl who will make your day cheers , full of love and get into messy sometimes . Im sweet like a candy , but beware ! I'll make you regret of living if you try to bother my life . take a look here , happy stepping by !

maaf =.=

okayy, malam minggu yg suram. rumah berpenghuni, tetapi semacam sunyi. ohh semua keletihan aku fikir. baiklah, tak mengapa. aku masih boleh memahami. sedang aku leka bermain game di lappy, kau pun pulang. yayy ! happy nyaaa. sumpah memang aku menanti kepulangan kau, rindu walaupun setiap hari bersama ^^ tapi kenapa kau muram je ? aku pandang muka kau dan ku ukirkan semyuman seikhlas hati aku. sumpah ikhlas ! rasa nak peluk kau erat erat dan cerita byk benda seperti biasa. tapi kau ? kenapa kau diam membatu ? tak balas senyuman aku langsung ! ohh mungkin kau letih baru pulang bekerja, fikir ku dalam hati. atau mungkin kau.... hmm marah sebab petang tadi aku keluar makan dgn kawan aku ? yaa kawan lelaki, tp aku anggap dia abg. kami kenal sejak kecil dulu, sekolah sama, kongsi cerita suka dan duka bersama. tidak lebih dari itu ! SUMPAH. vv"

aku sayang kau, sumpah sayang. tak ada org lain. percaya aku, tolong. maaf, mungkin mmg aku yg salah. bukan kau. kalau aku tak fikir kan perasaan kau, aku tak call kau dan bagitahu kau yg aku nk keluar makan dgn dia. tapi aku mahu kau tahu setiap pergerakan dan dgn siapa aku berkawan. kau suruh aku balik pukul 6, dan aku balik pukul 6 mcm yg kau pesan tu. sbb aku tak nak kau fikir yg bukan bukan tentang aku. habis makan aku terus bayar dan balik. dah ptg mcm tu, jam teruk sepanjang perjalanan. so sampai rumah agak lewat sikit lah, dalam pukul 6.45 macam tu. okayy, sekarang kau keluar bilik tanpa cakap sepatah pun.

kenapa kau basuh baju sendiri ? aku kan ada ? aku boleh basuh kan. (rasa mcm aku tak diperlu kan dalam rumah ni. aku ada ke tak sebenar nya ?) -.- kau potong kuku sendiri ? selalu semua tu aku yg buat kan. tapi kenapa hari ni............ ugghhh apa sebenar nya yg berlaku ni ? apa salah aku ? atau aku je yg emosi ? maaf, aku mmg macam ni. terkadang aku di bayangi masa lalu aku yg ngeri itu. maaf sekali lagi. = ="

lepas mandi kau tanya aku, "nak keluar makan tk?" aku jawab, "mana mana je. keluar boleh, tak keluar pun boleh." tp tu bukan jawapan sebenar aku. mahu saja aku jawab, "saya tak kisah kalau saya yg lapar, asal kan awak kenyang. kalau awak nk pergi makan, saya boleh teman kan." tapi tk terkeluar perkataan tu.  rasa mcm air mata nk mengalir. dan kau keluar tengok tv sendirian. senyap. okayy. tiada kata kata utk aku malam ni.

baik lah. saya cuba faham awak. tapi tak boleh nak ikut emosi awak, tolong cakap dgn saya apa yg awak tk suka. kalau diam je, saya tk tahu apa apa. boleh ? ughhh. ohh air mata dah pun menitis semakin laju. maaf, mahu bertenang sebentar. =.=

p/s : MHN, iloveyou so much and only you. ONLY you. SUMPAH. maybe im not important to you, but you are TOO important for me. mean it. (jangan ulang lagi. boleh?) and im really sorry if i make you feel this way. i ddnt meant it. bye !

No comments:

Post a Comment