words after words

sometimes , our story were accidentally be the same ! but mine is still mines , and you are yours . I just kept mine . I laugh , yahh I do ! I cry , often . I smile , sure for every single day . I talk , always and still talking even when Im sick . thats so me ! I used to laugh , cry and talk everytime when its needed . Im poor thing , nothing special on me . just a lil girl who will make your day cheers , full of love and get into messy sometimes . Im sweet like a candy , but beware ! I'll make you regret of living if you try to bother my life . take a look here , happy stepping by !

thank you BABAH !

Alhamdulillah . BlackBerry dah menjadi milikku !
BlackBerry Storm Tab Screen :D
Thank you babah sbb hadiahkan BB ni !
ini hadiah sempena pointer aku yg memberangsangkan .
wuhuu ! :D
melompat lompat macam beruk boleh ? haha .
okayy , sebenarnya dah hampir 4 bulan pakai BB  ni pun .
tp baru ni dapat share sebabnya macam aku cakap haritulah kan , BUSY ! 
sigh -,-
so sekarang ni tgh free , bolehlah aku belek belek blog ni haa .

well , since dah ada BB ni mcm saving sikit credit aku sbb BBm je sng . haha .
tp love tak pakai BB . so kenalah call or text dia . tak boleh BBM lah , ya dop ? haha .
okayy , BB dah ada . so lepasni aku target nk beli iPad2 pulak ! 
insyaAllah , amin amin :)
aku malas nk type panjang , cerita merapu apa bagai . cukuplah sekadar ni sahaja yaa .
mata aku pun dah layu je ni , letih tak hilang lagi .
nanti next time aku merepek lah lagi . 
okaybayebye !

p/s ; photo BlackBerry tu nanti lah aku upload . sekarang mahu rehat sampai puas kasi lebam ! 


No comments:

Post a Comment